Mastercard’ın “Paha Biçilemez” deneyimleri Urla’da! – KÜLTÜR & SANAT
Yeme-içmeden alışveriş ve modaya, kültür-sanattan müzik ve eğlenceye, spor ve seyahatten konaklamaya kadar hayatın farklı alanlarında dünya çapında 40’tan fazla noktada tüketicilerle buluşan Paha biçilmez platformu, yelpazesini genişletti eylem. Platformun yeni durağı ise İzmir'in incisi Urla. Deneyim odaklı bir marka olan Mastercard, Priceless platformuyla kullanıcılarına özel anlar yaşatmaya devam ediyor. Tüketicilerin tutku duyduğu alanlarda benzersiz deneyimler tasarlayan Mastercard, 2022 yılında ilk kez Kapadokya Caz Geceleri'ni düzenleyerek yerli ve yabancı gezici sanatseverlerle İstanbul dışında paha biçilemez deneyimler buluşturmaya başladı. Bugün Urla Gastronomi Günleri'nin de eklenmesiyle Paha Biçilmez Platformu sunduğu eşsiz deneyimlerle Türk turizmine katkı sağlıyor. Urla'da Gastronomi Günleri ile yaşanılan paha biçilmez deneyimlerPriceless Platform, destinasyona özel benzersiz deneyimler yaratarak markalaşan lokasyonlar ve tutku alanlarındaki uzmanlığını artırmayı hedefliyor. Platform, gastronomi ve seyahat tutkunlarını İstanbul ve Kapadokya'dan sonra Urla'nın atmosferini deneyimlemeye, Urla'nın kültür ve gastronomi dünyasının ayrıcalıklı rotalarını özel rehber eşliğinde keşfetmeye davet etti. Platform, üyelerine Michelin yıldızlı restoranlarda tadım etkinlikleri, alanında uzman isimlerle bağ ziyaretleri, zeytinyağı tadımları ve konserler gibi ayrıcalıklı bir program sundu. Mastercard'ın Doğu Avrupa Bölgesi Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Başkan Yardımcısı Yasemin Develioğlu, “Platformumuzun temel varlık nedeni, kart sahiplerimize başka hiçbir yerde bulamayacakları deneyimler sunmak ve onlara paha biçilmez anılar biriktirme fırsatları yaratmaktır. Farklı tutku alanlarına odaklanıyor, deneyimli kanaat önderleri ve sektörün öncülerinin rehberliğinde kültür-sanat-gastronomi ekseninde çok keyifli bir hafta sonu sunuyoruz. Kapadokya Caz Geceleri'ne üçüncü yılına devam ederken, bu yıl gastronomi yıldızı Urla'yı da bünyemize katarak Gastronomi Günleri'nin ilkini düzenledik. Türkiye'de yaşayan seyahat severlere ve Türkiye'de tatil yapmayı planlayan yabancı turistlere eşsiz deneyimler sunuyoruz. Turizme ve bölge ekonomisine katkı sağlıyor, tüketici trendlerine ayak uydurmaya devam ediyoruz” dedi. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–