Malatya-Gölbaşı-Narlı-Nurdağı demir yolu hattı açılıyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir upraological, “Yüzyılın Felaketi”, deprem sahada çalışmaya başladıktan hemen sonra hasara neden olduğunu hatırlayarak, 11 ilden gelen toplam 275 kilometre demiryolu hattı olarak tanımlanan “yüzyılın felaketi”.
Deprem alanındaki hızlı yansıma olan TCDD uzmanlarının ekipleri, araştırma ve yardım yardımının büyük ölçüde yardımcı olduğunu vurgulamaktadır.
Depremden hasar gören Fevzipaşa-İslahiye, altyapının altyapısının ve üstyapısının ve 235 kilometre Malatya-Nurda trafik aşamalarının üst yapısının üst yapısı olduğunu açıkladı. Bakan Uraloğlu aşağıdaki değerlendirmeleri yaptı:
“Çizginin yeniden açılması bölgesel lojistik için kritik bir dönüm noktasıdır. Hat kapalı olsa da, yük taşımacılığı için zorunlu olan Malaty-Sivas-Kayser-Hiskenderun’un yoluna geçiş zaman ve enerji israfına neden olur. Bölgenin yabancı potansiyeli güçlenecek ve ekonomik rekabet gücü artacaktır.”