Noel alışverişi e-ticaret sektörünü harekete geçirdi

Festival döneminde tatlı, çikolata, pasta ve kahve ürün talep ediyor, hediyelik eşya kategorisi ise bir artış yaşıyor.
Konuyla ilgili değerlendirmeler yapan Elektronik Ticaret Opers Derneği (EṫD) başkanı Hakan Çevikoğlu, Ramazan ayı ve yakın Ramazan Partisi için alışverişin elektronik ticaret sektöründeki tüm kategorilerde satışları artırdığını söyledi.
Tüketici alışkanlıklarının çevrimiçi alışverişe taşınmasına ek olarak, Iftar ve Sahurah’a kadar olan fırsatlar ve alışveriş kampanyaları partiler için alışverişte e-ticareti vurgular. Söyleyebilirim. “Dedi.
“Tüketiciler, kendilerine sunulan kampanyaları ve teklifleri karşılaştırarak değerlendirmelidir”
Cevikoglu, birçok sektörün yakın Ramazan bayramından önce, gülümseyen sektörlerden birinin yüzü bu elektronik ticareti ekledi.
Çevikoğlu, markanın kampanyaları ve partinin özel markaları ile satın almalarda % 30’luk bir artışın gözlemlendiğini söyledi.
“Zamanın ısınması ve sezonun geçişi ile, 400 milyar liralık elektronik ticaret sektöründeki elektronik ticaret sektöründe indirimlerin yüzde 25-30’u arasındaki tüm ürün grupları gerçekleştirilmektedir. E-ticaret platformları ve ödeme kuruluşları fiyat ve toplam maliyetleri dikkatlice değerlendirmelidir.
“Hatıra kategorisinde bir artış var”
E-ticaret meclisinin bir üyesi olan Türkiye Odaları ve Emtia Exambias (Tobb) Seyhun Özkara, Ramazan bayramının bu yıl kampanyaları ve indirimleri olan tüketiciler için avantajlı ve aktif bir dönem olacağını söyledi: ve dedi ki: ve dedi: ve dedi: ve dedi: Söyledi: dedi.
Tüketicilerin festival dönemine en büyük ilgi gösterdikleri ürün gruplarının giyim, ayakkabı ve yiyecek olduğunu vurgulayarak, “Tatlı, çikolata, pasta ve kahve talep ediliyor. Ayrıca, hediyelik eşyalar kategorisinde önemli bir artış var. Kendileri için alışveriş yapan ve indirim yapan tüketiciler ve sevdikleri için kampanya ve indirimden faydalanıyor.” Dedi.
Özkara, e-ticaret tüketicilerinin dünyanın dört bir yanındaki şirketleri yönetmenin beklentilerini ve yollarını ve sözlerini aşağıdaki gibi tamamladığını vurguladı:
Diyerek şöyle devam etti: “Yeterli dijital ödeme yöntemlerindeki artış sayesinde, hem tüketiciler hem de satıcılar her yerde çevrimiçi ürün alım ve satmakta giderek daha rahat hale geliyor. Uluslararası satışlar 2030 yılına kadar % 26 artar ve ülkeler için e-ticaret satışları iki katına çıkmalıdır. Değişen eğilimleri takip etmelidirler.”